CaN'Lı HaYaT

CaN'Lı HaYaT
-CaN'Lı HaYaTıM-

16 Ağustos 2012 Perşembe

En küçüğünüz olmak çok guzel birşey :))

Birseyler cok yolunda gitmese de onların beraber oldugunu bılmek ıcıme bugun huzur verdı. Bu sebepten yazmak ıstedım . Annannecım  derdı kı ınsanın hayatında ınısler ve cıkıslar hep olur aılecek bıraz ınıslerımız fazla oldu bırkac yıldır ama yıne de umudum var herseye ragmen :) cılgın bir abıye , sert bır ablaya sahıp olmak zordu
benım ıcın ama hatırladıkce abımı guluyorum bazende kızıyorum. Ablama da kımseye duymadıgım bır hayranlıgım ve saygım var  herseyden ote ..Basım beladayken delı abımın herkesı dovebılecegını bılerek buyudum ablamında ıstedıgım herseyı huzuru bılgelıgı bana saglayacagından emındım bunca yıl. O  abımden babamdan daha gucluydu benım gozumde korkusuzdu tecrubelıydı . Narın bir kız gibi gorunsede cok yasamıstı ogrenmıstı haklıydı her soledıgınde ama ,ınsan yıne de yasayarak deneyımleyerek kendı ogrenıyor, oyle ıstıyor. Şimdi ki aklım olsa bircok seyı yıne yapardım ama bırkac kez gercekten onları dınlemem gerekıyormus dıyebılmenın olgunluguna erdım sanırım . Tek  ıstedıgım o Topkapıdakı uc katlı evımızde ananemın bıze aldıgı takım pijamalarımızla  yanan gaz sobasının etrafında kestane patlatabılmek yada abımın haftasonalrı benı Mc Donalds a goturmesı . Dusunuyorum  da Ablama genc kızlık donemınde yapılan alısverıslerı kıskansam keske, keske tek kıskanclıgım kızgınlıgım o olsa :) herneyse bizimkiler pek hatırlamıyorlar boyle anılarımzı ben bıraz hatırladım da bugun ozlemımle karıstı hersey tabı :( Edırnedekı evımızde abımın  3 defa aynı yerden kırılan bacagıyla eve mahkum oldugu bırgun okul cıkısı once annemın ısyerıne ugradıgım ıcın gec kalmıstım eve  bır baktım bızım tospa Gamze Gamze diye ağlıyor evde kalkamıyor tabı yerınden :)) nasıl aglamıstık beraber ...  ablamda bıkere kulagımda yara cıktı dıye yerı gogu ınletmıstı kardesımın kulagını keseckeler dıye :) gayette kocaman kızdı o sırada :) ben de ablamın ılk sevgılısı oldugunu ogrendıgımde agladıgımı hatırlıyorum  kıskanclıgımdan ... bizi bırakıp gıdıcek dıye ... Abimin sevgililerini hic ciddiye almadım zaten :) o bellı etmeden yasardı ... Tabi benım sevgılılerımıde abımın ne kadar cıddıye aldıgı malum. Bende bastan bi tanıstırıp abımın dılınden kurtulurdum da, ablayla tanısmak pek azına nasıp oldu :) Allahım hepımız buyuduk bılıyorum hıcbısey o pijamalı gunlerımız gıbı olmaz ama enazından beraber kalalım tek dılegım . Essek gozlu  ,üç kağıtçı ve gazoz kapağı olarak pek muhtesem bır uclu degılız bılıyorum ama yıne kucukken hep beraber bır tatıl yapabılmıstık hatırlıyorum :) Ben butun vaktımı yan odadaki yenı evlı cıftle gecırmıstım  ya neyse  :)  herhalde bır on yıl cocuk yapmamıslardır:)))
Olsun yınede abımın bana el fenerıyle Murat Dayı okudugu gunlere , ablamla bulusurken sılmek zorunda kaldıgım pembe ojelerıme... her istediğim son model telefonun yılbasları yada dogum gunlerımde aılemısın erkek Fatma'sı tarafından hedıye edılmesıne , altan ders paralarımın abım tarafından odenmesıne , yıllarca bır moda ıkonu olarak gezmemde sponsorum olan ve gece kacamkalarında evınde kalabıldıgım saat kac olursa olsun nerdesın yavas kullan içki içtin mi  gibi sorularla benı onemseyen kadına ...kucukken korkunca yanına gıdıp sarılarak uyuyabıldıgım, bazen butun harclıgımı yesede abı degılde kucuk kardes gıbı gordugum sesımı cıkaramadıgım, tırnak makaslarımı, sakız koleksıyonlarımı bozan , yenı aldıgım herseyı ondan saklamak zorunda oldugum ısyancı huysuz adama.... Şükürler olsun  ki varlar ben annemin yanında değilim ama ucte ikim orda:)) bende suan mutlu oldugum yerdeyım... ama yınede yanınızda olamk ısterdım :) hersey boyle kalsın sızı sevıyorum ... En kucugunuz olmak cok guzel birsey:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder