CaN'Lı HaYaT

CaN'Lı HaYaT
-CaN'Lı HaYaTıM-

31 Temmuz 2012 Salı

alerji, takıntı, özel sektör...

      Yıllardır muptelası oldugum alerji hastalıgımın doruklarını yasıyorum su sıralar gecelerı vucudumda olusan karıncalanma , tatlı tatlı kasınmayı aşıp benı cılgın bir hatun halıne getirdi.Eskiden olsa hapsırmaya bayılırdım, birde hapsırık efektlerım konusulurdu cumle alemde. Cunku bu durumu eglence halıne getırmıstım kendıme  artık bu puskurmelerım de canıma okur oldu...  Benım alerjım  baska bır boyut aldı  anlaşılan  . Özetle cıldırmak üzereyim...
       Dun gece gozume bır gram uyku gırmedıgı ıcın ıcımdekı kucuk hamarat uyanıverdı ve gecenın ucunde pastalar borekler yagdırdım :) hadi biraz uyuyım dedım karıncalarım heryerde kulagımın arkasında ,gozumunde, burnum en ınce taraflarında ozellıkle sırtımda :) Diyeceksiniz kızım guyya saglıkcısın alsana bır ilaç ama o ilaçları alınca butun gun yataktan kalkamıyorsunuz ole de bı yanı var :)Ne yazık ki gunlerımı evde yatarak gecırecek kadar bunalımda olmadıgım için  ... enerjimi harcayamazsam bu daha buyuk bır alerjık reaksıyona doner ve ıyıce mahvolurum.


        Bugun bıraz alıskanlılarmdan ve takıntılarımdan bahsetmek ıstıyorum .Annemın ve babamın bana kazandırdıgı en guzel seylerden biri de yeme alışkanlıgımdır . Bizim evde heran her sanıye ocak tuttugu kendileri  yemeyi cok seven hafif şişman insanlar oldukları  için cocuklugumdan berı azar azar olsada gunde 5- 6 öğün yemişimdir. Şimdiler de ise bu alışkanlığımı Sevgili Enyakın Arkadasım Sekom 'a  aşılamaya calısıyorum . Sevgilim gunde sadece bir hadi maxımum iki oğun yıyerek zayıflayacagını dusunurek yıllarca abdomınal bolgede gelısım kazandıgı gıbı metabolızmasını yan gelip yatırmayada alıştırmış. Biraz zor olsada arada ofise yolladıgım kuru yemiş ,ayran, sebze ve meyve salatalarıyla kontrolu  ele almaya calısıyorum ,belki de bu herkesin  ortak sorunudur ama, şimdi annemin arkamdan koşmadan hiç olmsazsa tadına bak dıye hatırıyla gonuluyle  yedıgım ara ogunlerım  otuzuma az kala beni hala 47 kılo ve formda tutuyor desem yalan olmaz ..Ferda Hanım tesekurler !!üstelik bu jenerasyonun içinde kereviz ,enginar , ciğer yiyebilmenin ayrıcalığıda sizin sayenizdedir efendim!!


      Birde takıntılarım var benim gece yatağa yattım mı düşündüklerimin dışında .Ben bu  yaşıma kadar elime maden sarı para aldığımı hatırlamıyorum . Mutfağıma ,banyoma  ,çantamın dibine vazolarımın içine kıyıya kuytuya bakın bulana benden armağan . Şaka bir yana Allah gün gelir ona da muhtaç eder ama o paralar kadar mikrop yuvası yoktur heralde  . Krishna ve Serkan  da  bu konuda ki hassasiyetime saygı gosterıp bana ayak uydurmaya basladılar bızde bıze verılen bozuk paraları kasa fişinin içine doğru tutuyor sonra hemen  bozuk para çantamıza koyuyoruz evdede hepimizin ayrı kumbarası var boylece mıkroplar ortada gezmiyor :)  Neden bilmiyorum canımı sıkan ınsanlardan sonra bu madenı paralar gercekten midemi bulandırıyor , bu bir takıntı biliyorum ama bu takıntımla mutluyum :)



     Kısaca birde haftayı özetliyim :)  geçen hafta cok değerli bir arkadaş edindik nasıl oldu derseniz .Market alışverişimizi yaptığımız sırada ben tam Seko ya gittiğim yabancı dil kursundaki gün içindeki faalıyetlerimi yuksek sesle nasıl olsa kımse bizi anlamıyor  tonuyla bagıra bagıra anlatırken Ali Bey bize sıcacık bir gulumsemesıyle' merhaba' dedi .Kendisi Erciyes Üniverstesi Hindoloji Bölümü Öğretim Üyesi olmakla beraber  yaklasık 3 -4 aydır araştırmaları için Hindistan'da bulunuyor .Bizde  bu hafta onu evimizde agırladık haftasonu onun rehberlığiyle Delhi ye farklı bir gözle baktık :)  Ali Beyle tanışmak bana birkez daha insanların ne kadar ilginc oldugunu hatırlattı. Şu üç günlük dünyada kimileri butun gunlerini evde dedıkodu yaparak , kımlerı ınsanların huzurunu nasıl bozsam dıyerek ,kimileri ot gibi sadece kendini sevmedıklerı  işlerine adayarak hipnotize olmuş bir şekilde yine de huzursuzluklarını yuzlerınde tasıyarak, kimileri sadece ne giyeceğini  düşünerek , kimileri ömrünü aşka adayarak , kimileri hayaleri içinde yaşarken bazıları da gercekten   şu dünyaya kalıcı  bişiyler bırakmak için çalışıyor . Özel sektör senden nefret ediyorum :) ne kadar geç olursa olsun kendimi her şekilde hazırlayıp sevdiğim ve mutlu olduğum işi yapıcam :) bunun için beni sabırla bekleyen ve destekleyen sevgilime tesekkur ederim :)

hadi hoşçakalınnnn


     
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder